Wednesday 1 December 2010

Welcome!

אז... נתחיל?

היי. לי קוראים דנה. אני מציירת מאז שאני זוכרת את עצמי, כמעט. אני גם חובבת אופנה לא קטנה בכלל. אני גם סטודנטית לרפואה, מה שמקשה עליי את העיסוק השוטף בציור. אני גם צלמת גרועה, מה שמוריד מהפרק בלוג אופנה כהלכתו. אבל בכל זאת נורא רציתי בלוג אופנה. אפילו פתחתי אחד, בזמנו, אבל עם הזמן הוא הפך להרבה יותר מדי חופר ופחות מדי... אופנתי.

הפתרון האולטימטיבי שעליתי עליו (גאונות צרופה של ממש) הוא לפתוח בלוג איורי אופנה. כך גם אמצא דרך להתמיד בציור באופן יומיומי - אך לא בצורה שתכביד עליי, גם לשתף את העולם בתחום העניין האהוב עליי ביותר וגם לגזור לעצמי פיסה נוספת מהמרחב הקיברנטי (כבת מזל גדי אני מעט חמדנית לפעמים). זהו הנסיון הראשון שלי אי פעם בציורי אופנה, אז היו עדינים. גם בסריקה אני לא מצטיינת, אבל נו. עכשיו, אחרי ששלב ההקדמה וההתנצלויות מוצה, ניגש לעניין.
תהנו!

So, shall we begin?

Hi. I'm Dana. I draw ever since I can remember, almost. I am also a serious fashion enthusiast. And a med student as well, which is a bit of a hurdle for my drawing career. I'm a lousy photographer too, and that means no fashion blog for me. And yet, I really wanted a fashion blog. I've even opened one back at the day. However, as time went by that blog became far too textual and way less visual than what can be ethically considered a fashion blog.

The ultimate solution (behold the sheer brilliance): a fashion illustration blog is the answer. This way I can still practise drawing without wasting any precious study time, share my most favourite interest with the rest of the world, and grab one more slice of the cyberspace pie (as a Capricorn I am a little bit on the greedy side). This is my very first attempt at fashion illustration, so please go easy on my. I'm not too good at scanning either, you know. Now, after the (rather apologetic) introduction is finished - let's get to the point.
Have fun!
***

בהקדמות אופנתיות מסוג זה, נהוג בדרך כלל להגדיר את הסגנון האישי שלך. משימה זו קשה עבורי במיוחד; לאורך כל ההתעניינות שלי באופנה, פשוט לא הצלחתי לעשות זאת. הטעם שלי עשוי להשתנות מדי יום, והוא בעיקר מאוד מאוד מעורב.

למשל, אני אוהבת לערבב פריטים ממקורות שונים, תקופות שונות וגם מסקאלות מחירים שונות. והנה תלבושת שלי מסוף השבוע הקודם, לצורך הדגמה:

On introductions of this sort, one is usually advised to define a personal style. I find this task exceptionally difficult. For as long as I was into fashion, I could never do that. My taste changes on a daily basis, and is mostly very mixed.

For instance, I like to mix items of different origins, times and price ranges. This was one of my outfits from last weekend, for example:



אני מאוד אוהבת את המלתחה של אמא שלי, קל לראות. בכל פעם שאני מבקרת את הוריי אני מפנה לה קצת מקום בארון... עוד דבר שהבחנתי בו על המלתחה שלי, הוא שהיא מאוד מגוונת מבחינת ארץ המוצא של הפריטים. אני אוהבת את זה, מזכרות נעימות ביותר מכל אחד מהטיולים שלי :)
ולראייה, הנה אחד האאוטפיטים (יש אלטרנטיבה עברית טובה? שונאת לכתוב ככה) שלבשתי ללימודים בשבוע החולף:

As you can see, I love my mum's wardrobe quite much. Whenever I visit my parents, I help my mum with her storage space problem... Another fact I noticed about my wardrobe, is that its' item's origins are quite varied. I like that, nice souvenirs from each of my trips :)
For example, here's one of my school outfits from this week:


אז מה אני מקווה שיהיה כאן? אני אעלה איורים של אאוטפיטים ראויים לציון, של התחדשויות, פריטים שאני חושקת בהם, בגדים מעוררי השארה שנתקלתי בהם... וכל דבר כיפי, אופנתי וצבעוני שאוכל לחשוב עליו.

שלכם בהתרגשות של מתחילים,
דנה

So, what do I wish for this blog? Illustrations of remarkable outfits, new purchases, wishlist cravings, inspiring garments... And any other fun, colourful, fashion thing I can think of.

Excitedly yours,
Dana

***

קשה לי להעלות את הפוסט מבלי להתייחס לענייני היום. בתור תושבת חיפה זה קשה שבעתיים. בכל זאת אני מעלה, כי אני מוצאת באופנה ובהתעסקות בה אסקפיזם, ומקווה שכל הסיוט הזה יסתיים במהרה. תנחומיי הרבים אל משפחות ההרוגים והנפגעים, מי יתן ונקום מההריסות כעוף החול.

1 comment:

  1. הציורים מגניבים לגמריי.
    בהצלחה עם הבלוג :]

    ReplyDelete